Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Souhlasím

Reklamace

Kupující může podat reklamaci karty Handy Card jedním z níže uvedených způsobů:

Elektronickou poštou:

Zasláním e-mailu na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..">Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Telefonicky:

Zavoláním na telefonní číslo Zákaznického centra +420 739 306 712
Handy Card v Chlumci nad Cidlinou:

Poštou:

Zasláním reklamace na adresu klientského servisu Handy Card:

CAR CLUB s.r.o. – Handy Card
Lánovská 633
543 01 Vrchlabí

Každá reklamace musí obsahovat:

číslo objednávky (Kupní smlouvy)
popis zjištěných nedostatků a závad
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 5ti pracovních dnů a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Vyřizování reklamací podléhá ustanovení následujících právních norem:

Zákon o ochraně spotřebitele
Občanský zákoník