Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Souhlasím

Otázky a odpovědi

Kolik stojí karta? Jakou má platnost?

Karta Handy Card je zcela zdarma s neomezenou platností.

Jaké výhody karta nabízí?

Svým držitelům karta Handy Card umožňuje získat speciální produkty a služby (slevu na pořízení vozu, speciální úvěr, slevu na PHM, speciální druh pojištění nebo výraznou slevu na pojištění, významnou slevu na schodišťovou sedačku apod.) a slevy na produkty a zboží u různých organizací a firem, které jsou uvedeny v nabídkovém katalogu Handy Card.
Karta také přináší svému uživateli užitečné informace o novinkách, které program Handy Card přináší.
V neposlední řadě používání karty zprostředkovaně podporuje činnost organizace, která zdravotně postižené sdružuje a která jim kartu vydala. 

Co musím splňovat, když chci kartu Handy Card?

Karta je určena všem osobám se zdravotním postižením, to znamená pro osoby se ZTP, ZTP/P, osoby s invalidním důchodem (všechny stupně), osoby s dlouhodobě nepříznivým zdravotním stavem dle § 9 zákona 117/1995 Sb. nebo pro poživatele příspěvku na péči podle zákona č. 108/2006 Sb.. Kartu mohou získat i zákonní zástupci postižených dětí nebo určení opatrovníci osob se zdravotním postižením.

Kde mohu kartu získat?

  • prostřednictvím on-line formuláře na těchto webových stránkách
  • v kterémkoliv Obchodním centru společnosti CAR CLUB nebo u jejích regionálních zástupců
  • prostřednictvím organizace, která sdružuje osoby se zdravotním postižením. V takovém případě není vyžadován doklad o oprávnění osoby kartu získat (doklad o tom, že je zdravotně postižená)
  • jako dárek při čerpání určených služeb některého z exkluzivních partnerů projektu Handy Card

Jak poznám, že v obchodě poskytují slevy na kartu Handy Card?

Nejprve se podívejte do elektronického katalogu na našich stránkách a zjistěte, zda obchod, který hledáte, je zde uveden. Každý uvedený obchod by měl být označen samolepkou Handy Card na vstupních dveřích či výloze, také může být označen samolepkou na pokladně.

Měli jste v obchodě, který je součástí našeho katalogu, problém s poskytnutím inzerované výhody?

Pokud je obchod označen samolepkou Handy Card a obsluha neví, oč jde, vyžádejte si vedoucího (majitele) obchodu. Na poskytnuté slevě nebo službě trvejte a upozorněte prodávající, že jsou označeni jako místo zavazující se poskytnout inzerovanou výhodu. V každém případě při jakémkoliv problému kontaktujte naše Zákaznické centrum (viz Kontakty), které sjedná nápravu a pokusí se o kompenzaci.